Пошуковий запит: (<.>A=Дніпровська Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Дніпровська Т. В. Практико-орієнтоване освітнє середовище як педагогічна умова процесу формування управлінської компетентності в майбутніх інженерів автотранспорту [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_14
|
2. |
Дніпровська Т. В. Комунікативний аспект формування управлінської компетентності майбутніх інженерів автотранспорту [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 42. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_42_15
|
3. |
Дніпровська Т. В. Структура і зміст управлінської компетентності майбутніх інженерів автомобільного транспорту [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_17 Розглянуто проблему формування управлінської компетентності майбутніх інженерів автомобільного транспорту (АТ) у ВНЗ, розкрито суть поняття управлінської компетентності інженера АТ як рівня опанування компетенції менеджера процесу забезпечення надійної роботи автомобільного парку за оптимальних витрат трудових і матеріальних ресурсів і скорочення негативного впливу автомобілів на населення і довкілля. Визначено структуру такої компетентності з урахуванням мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-діяльнісного, емоційно-вольового та суб'єктного складників. На підставі опитування та анкетування (50-ти інженерів АП м. Кременчук) констатовано пріоритет причин суб'єктивного характеру, що зумовлюють проблеми в організації їх діяльності. Доведено необхідність змін у управлінській підготовці майбутніх інженерів АТ у ВНЗ з опорою на компетентнісний, суб'єктно-діяльнісний підходи та на застосування нових інформаційних технологій.Проанализирована проблема формирования управленческой компетентности будущих инженеров автомобильного транспорта, обоснована ее актуальность в современных условиях, рассмотрены направления ее решения, содержание и компоненты управленческой компетентности инженера АТ.In article the problem of formation of administrative competence of the future engineers of motor transport is analyzed, its urgency in modern conditions is proved, directions of its decision, the contents and components of administrative competence of the engineer are considered.
|
4. |
Дніпровська Т. B. Педагогічна технологія формування управлінської компетентності майбутніх інженерів автотранспорту та результати її впровадження [Електронний ресурс] / Т. B. Дніпровська // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 52. - С. 117-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_52_15
|
5. |
Дніпровська Т. В. Педагогічні особливості використання інтерактивних методів навчання студентів іноземної мови за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2017_5_7
|
6. |
Дніпровська Т. В. Педагогічні проблеми змішаного навчання майбутніх інженерів англійської мови за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2019. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2019_2_11
|
7. |
Дніпровська Т. Організаційно-педагогічні особливості застосування проектних технологій у навчанні майбутніх інженерів англійській мові за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Т. Дніпровська, О. Кондрашова // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 139-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2019_2_12
|
8. |
Дніпровська Т. В. Дидактичні можливості технології продуктивного навчання студентів іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_2_33
|
9. |
Дніпровська Т. В. Проблеми проектування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців бінарних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2018. - Вип. 2(2). - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2018_2(2)__6
|