Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дніпровська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Дніпровська Т. В. 
Практико-орієнтоване освітнє середовище як педагогічна умова процесу формування управлінської компетентності в майбутніх інженерів автотранспорту [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.769 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дніпровська Т. В. 
Комунікативний аспект формування управлінської компетентності майбутніх інженерів автотранспорту [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 42. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_42_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.423 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Дніпровська Т. В. 
Структура і зміст управлінської компетентності майбутніх інженерів автомобільного транспорту [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_17
Розглянуто проблему формування управлінської компетентності майбутніх інженерів автомобільного транспорту (АТ) у ВНЗ, розкрито суть поняття управлінської компетентності інженера АТ як рівня опанування компетенції менеджера процесу забезпечення надійної роботи автомобільного парку за оптимальних витрат трудових і матеріальних ресурсів і скорочення негативного впливу автомобілів на населення і довкілля. Визначено структуру такої компетентності з урахуванням мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-діяльнісного, емоційно-вольового та суб'єктного складників. На підставі опитування та анкетування (50-ти інженерів АП м. Кременчук) констатовано пріоритет причин суб'єктивного характеру, що зумовлюють проблеми в організації їх діяльності. Доведено необхідність змін у управлінській підготовці майбутніх інженерів АТ у ВНЗ з опорою на компетентнісний, суб'єктно-діяльнісний підходи та на застосування нових інформаційних технологій.Проанализирована проблема формирования управленческой компетентности будущих инженеров автомобильного транспорта, обоснована ее актуальность в современных условиях, рассмотрены направления ее решения, содержание и компоненты управленческой компетентности инженера АТ.In article the problem of formation of administrative competence of the future engineers of motor transport is analyzed, its urgency in modern conditions is proved, directions of its decision, the contents and components of administrative competence of the engineer are considered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.755 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Дніпровська Т. B. 
Педагогічна технологія формування управлінської компетентності майбутніх інженерів автотранспорту та результати її впровадження [Електронний ресурс] / Т. B. Дніпровська // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 52. - С. 117-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_52_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дніпровська Т. В. 
Педагогічні особливості використання інтерактивних методів навчання студентів іноземної мови за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2017_5_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.702 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Дніпровська Т. В. 
Педагогічні проблеми змішаного навчання майбутніх інженерів англійської мови за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2019. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2019_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.484 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Дніпровська Т. 
Організаційно-педагогічні особливості застосування проектних технологій у навчанні майбутніх інженерів англійській мові за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Т. Дніпровська, О. Кондрашова // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 139-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2019_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.122 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Дніпровська Т. В. 
Дидактичні можливості технології продуктивного навчання студентів іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.796 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Дніпровська Т. В. 
Проблеми проектування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців бінарних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. В. Дніпровська // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2018. - Вип. 2(2). - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2018_2(2)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 593.703 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського